Zapytanie o cenę
Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie i utrzymanie czystości na hali sportowej oraz pomieszczeń sanitarnych usytuowanej w Górze Kalwarii przy
ul. BIAŁKA 4
1.1. Codzienne sprzątanie holi, ciągów komunikacyjnych, toalet ogólnodostępnych oraz odkurzanie, zamiatanie, mycie, mycie na bieżąco zabrudzeń na ścianach , mycie schodów, mycie cokolików przy posadzce ,czyszczenie poręczy i okuć drzwiowych, mycie glazury, czyszczenie parapetów okien oraz schodów, kloszy lamp, luster, szyb. Uzupełnianie na bieżąco w podajnikach mydła w płynie, papieru toaletowego oraz środków zapachowych.
1.2. Codzienne opróżnianie pojemników na śmieci i wymiana worków plastikowych oraz wynoszenie nieczystości do miejsc wyznaczonych.
1.3. Stosowanie środków dezynfekujących profesjonalnych stosowanych tylko w obiektach użyteczności publiczne(np. lotniska , dworce itp.) zapewniającej utrzymanie czystości i dezynfekcję pomieszczeń i urządzeń sanitarnych. Używane środki dezynfekujące muszą posiadać polskie atesty.
1.4. Sprzątanie nawierzchni sportowej - nawierzchnia wykładzionowa
1.5.Bieżące utrzymanie wzorowej czystości w toaletach, sanitariatach i natryskach w części szatniowej wraz z systematyczną dezynfekcją i uzupełnianiem na bieżąco w pojemnikach mydła w płynie, ręczników papierowych, papieru toaletowego oraz środków zapachowych.
1.6. Bieżące sprzątanie szatni (odkurzanie, zamiatanie, mycie, nabłyszczanie i polerowanie podłóg, mycie na bieżąco zabrudzeń na ścianach, czyszczenie poręczy i okuć drzwiowych, mycie glazury, czyszczenie parapetów).
1.7. Bieżące sprzątanie trybun wraz z czyszczeniem siedzisk (302 szt.),
1.8. Mycie okien raz na pół roku.
1.9. Sprzątanie odbywać się będzie na bieżąco, 7 dni w tygodniu, w godzinach 16.00 - 23.00 ( poniedziałek - piątek, oraz sobota-niedziela wg. potrzeb). wg grafika wykorzystania hali ( załącznik) okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r.
1.10. Wykonawca zapewni i poniesie koszty wszystkich środków czystości i urządzeń niezbędnych do wykonania w/w czynności oraz koszt środków stosowanych w podajnikach wymiennych (mydło, papier toaletowy, worki na śmieci, papier do rąk).
1.11. Rozliczenie : miesięczne na podstawie faktycznie wykonanej pracy-Ilość godzin- zgodnie z wcześniej przedstawionym przez OSIR harmonogramem.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
2. Szczegółowy wykaz powierzchni:
- Hall wejściowy 100 m²
- WC damskie 20 m²
- WC męskie 17 m²
- WC dla osób niepełnosprawnych 12 m²
- Szatnie 147 m²
- Sanitariaty 110 m²
- Ciągi komunikacyjne 297 m²
- Zaplecze sportowe 155 m²
- Sale do ćwiczeń 141m²
- Widownia 283 m²
- Sala gimnastyczna 1174 m²
- Zaplecze sportowe 155 m²
- Pomieszczenia gospodarcze 8 m²
- Sklepik 8 m²
- Punkt pomiarowo-redukcyjny 1 m²
- Winda 2 m²
- Pokój trenera 5 m²
- Łazienka 5 m²
- Kotłownia 60 m²
- Wentylatornia 28 m²
- Pomieszczenia zaplecza 10 m²
3. Szczegółowy wykaz armatury sanitariatów:
- muszla klozetowa - 17 szt.
- pisuar - 2 szt.
- umywalka - 27 szt.
- prysznic - 25 szt.
- podajnik na mydło - 27 szt.
- pojemnik na papier - 17 szt.
- podajnik na ręczniki pap.- 23 szt.
- kosz - 36 szt.
- lustro - 27 szt.
- bateria umywalkowa - 27 szt.
II. Wykaz rodzajów podłóg:
Posadzki wyłożone płytkami gresowymi lub wykładziną przemysłową PCV
Trybuny wyłożone wykładziną PCV.
Ściany na korytarzach i pomieszczeniach malowane .
Nawierzchnia sportowa (podłoga) - wykładzina PCV.
III. Szczegółowy zakres czynności wraz z częstotliwością ich wykonywania:
- mycie umywalek, baterii kranowych, natrysków, glazury wokół umywalek, luster -
codziennie,
- wycieranie na mokro parapetów, poręczy – codziennie,
- mycie glazury w pomieszczeniach, kaloryferów, drzwi – raz w tygodniu,
- mycie i dezynfekcja WC – codziennie,
- mycie posadzek – codziennie,
- mycie okien – raz na kwartał (lub wg potrzeby),
- mycie hallu wejściowego – na bieżąco,
- mycie podłogi sportowej – wg potrzeb, lecz każdorazowo po jej użyciu,
- sprzątanie, zmywanie wykładziny PCV rozłożonej na podłodze sportowej - wg potrzeb (w uzgodnieniu z kierownikiem obiektu),
- opróżnianie koszy na śmieci – codziennie,
- bieżące zaopatrzenie węzłów sanitarnych w środki czystości (mydło w płynie, środki
zapachowe i dezynfekcyjne), papier toaletowy i ręczniki papierowe w ilościach
zapewniających systematyczne uzupełnianie dozowników w w/w środki.
czyszczeniem siedzisk - wg potrzeb
inne czynności zlecone przez kierownika obiektu, wynikające z bieżących potrzeb obiektu.
Sprzątanie wykonywane będzie przy użyciu dostosowanych do czyszczonych powierzchni profesjonalnych środków chemicznych, zaopatrzonych w atesty PZH.
Stosowanie środków czyszczących i konserwujących zgodnych z zaleceniami producenta podłogi. Sprzątanie (mycie) wykładziny PCV można przeprowadzać maszynowo lub ręcznie.
Wykonawca zapewni i ponosi koszty wszystkich środków czystości i urządzeń niezbędnych do wykonania w/w czynności oraz koszt środków stosowanych w podajnikach wymiennych (mydło, papier toaletowy, worki na śmieci, papier do rąk).
Sprzątanie odbywa się 7 dni w tygodniu (od poniedziałku do niedzieli : sobota-niedziela wg potrzeb, poniedziałek-piatek zawsze), w godzinach od 1600 do 2200.
Rozliczenie : miesięczne na podstawie faktycznie wykonanej pracy – ilość godzin-zgodnie z wcześniej przedstawionym przez OSIR harmonogramem.
PRAWDOPODOBNE WYKORZYSTANIE OBIEKTU W SKALI ROKU:
1.styczeń-kwiecień : poniedziałek – piątek w godz.:16-22 , sobota-niedziela w godz.:10-18 - wedle zapotrzebowania najemców w tym pomieszczenia do i sportów walki ( I piętro).
2.Maj-czerwiec: poniedziałek-piątek w godz: 16-22- pomieszczenia do aerobiku i sportów walki,( hala tylko sporadycznie wedle zapotrzebowania najemców)
3.Lipiec i sierpień-zamknięty obiekt.
4.wrzesień-grudzień : poniedziałek – piątek w godz.:16-22 , sobota-niedziela w godz.:10-14 - wedle zapotrzebowania najemców w tym pomieszczenia do i sportów walki ( I piętro)
STAWKĘ ZA 1 godzinę USŁUGI proszę przesłać najpóźniej do 13.12.2019r. Do godz.:12.00.na adres : dyrektor@osirgorakalwaria.pl
lub drogą listową : 05-530 Góra Kalwaria ul. Pijarska 119